Hejsan

Tänkte skaffa mig en blogg även om jag är helt utan fantasi och aldrig kommer veta vad jag ska skriva om, men alltid kul att ha något att göra när man har tråkigt.

Idag har jag vart i skolan men en lärare var sjuk så vi hade två inställda lektioner. Då stack några av oss ner och åt på kina, efter det ångrade man sig för man var så proppmätt att man knappt kunde gå. Sedan har vi bara haft svenska och nu är jag hemma. Har precis öppnat lucka ett i min chockladkalender som jag fick av min pojkväns mormor, ska försöka att inte äta upp alla utan göra som man gjorde när man var liten och längtade tills man fick öppna lucka efter lucka.

Jag sitter och lyssnar på Leona Lewis låtar, riktigt bra är dom. Hennes finaste låtar just nu är Angel och Yesterday helt klart!

1 kommentar
Minaa

Fint Gumman