Beck.

Igår så var jag och Johan på Bio i Borås. Vi såg den nya Beck och den var faktist skit bra, den bästa beck som har gjorts tycker jag allt. Den var spännande från början till slut och den rekomenderar jag verkligen. Före det tänkte vi äta på en resturang men när vi åkte förbi hans mormor och morfar så hade de precis satt på grillen så vi åt lite gott där istället. Slapp man slösa pengar på dyr mat.
Idag har jag haft väldigt tråkigt, Johan har jobbat så jag har bara väntat på att tiden ska gå så att vi kan umgås. Jag har vart nere på stan och handlat lite mat, jag har duschat, diskat, bytt sängkläder, hälsat på hos min bror och hans tjej och lite annat. Sen nu när han äntligen kommer hem så spelar han wow och jag la mig framför min dator igen. Life is soooo booring utan ett jobb. Hatar denna jävla krisen som är nu. Blir så arg när jag tänker på det. Får försöka se lite ljust på livet iallafall min tandställning åker ju faktist bort om 2 dagar, tjatar om det precis hela tiden men det ska bli så skönt att bli av med den. Den är både störande och ivägen.
Nu vet jag inte vad jag ska göra men täntke kolla efter en höst jacka på internet. CIAOO



En bild från förra vintern ungefär. Saknar mitt ljusa hår när jag ser bilder men minns jag rätt så tyckte jag inte alls om det när jag väl hade det.
0 kommentarer