=)

Hello!

Imorgon har jag bestämt tid hos frissan. Jag ska göra lite slingor hade jag tänkt. Var ju där för inte så längensen men man ser inte ens någon skillnad. Så kasst. Får hoppas att denna gången blir lite bättre. Snart ska jag till stan. Ska hämta min plattång som jag skickat efter om den nu kommer idag vill säga.
Nu är det bara två dagar kvar tills jag tar bort min tandsällning. Helt sjukt så fort tiden går. Blir kul att ha lite ljusare och ingen utväxt när man tar bort den också.
I helgen har jag vart duktig och jobbat. Trivs verkligen där nu. Kan man en sak gillar man det. I början var jag helt osäker och då blir hela stället kasst. Längtar tills jag får jobba igen. Det är inte det lättaste att få jobb nu alltså. Tänkte gå ner och anmäla mig på arbetsförmedlingen men kanske onödigt här i Ulricehamn när jag snart flyttar till Borås. Nu ska jag göra lite frukost.
Kram kram
0 kommentarer