Fixat lite med bloggen

Sådär..
Nu har jag fixat lite med bloggen. Råkade även idag ta bort min header så blev att jag fixade den och lite till. Blev riktigt nöjd :) Nu gör vi inte så mycket, kolla precis lite på bingolotto, fast man inte har någon lott. När man har en lott så väntar man bara på spelen och bryr sig inte så mycket om det andra men nu när man inte har någon låt så är det tvärtom :)



På tal om annat, snart ska vi ut på isfiske för första gången(för min del).
Ska bli kul. Minns förra året när Johan åkte ut med mig på isen utan att jag var förberedd. Var jätte nära på att hoppa ut :)
2 kommentarer
amanda rosende

ja han ser fortfarande ut som en kattunge :)

Emelie

Jag och min pojkvänn har faktiskt tittat på likande shower innan, och jag antar att det bara är att ta det med en nypa salt. Vi satt där och komenterade tillsammans och liksom konstaterade, som ser ut så, vi såhär;)