Gott nytt år då :)

Godmorgon!

Har precis tagit mig en goer dusch och rakat ben osv osv ;) Så nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka lite så att jag kan platta det sen. Jag brukar aldrig föna mitt hår för jag tycker det räcker med att slita sönder håret med en varm plattång. Nu ska jag börja med kycklingen. Det blir ris, kyckling och het currysås nu. En tidig middag så att fyllan går som den ska idag haha. Hatar att dricka på tom mage. Iförsig så ska vi äta förrät, maträt och efterrätt på nyårsfesten :)



2 kommentarer
biiachh

okej! :D haha, det kan man verkligen inte tro! jag har alltid trott att det gör ondast på handleden! :P Men jag vill jättegärna ha en tatuering på handleden, har tänkt det jättelänge! Tycker att det är hur fint som helst! :D

biiachh

visste inte om det haha! men fan vad tråkigt :(