läsa lite

Blev lite plugg idag med älsklingen i telefonen hehe. Först läste han lite sen jag. Både vi har samma häfte som vi ska läsa så det är både enklare och göra det tillsammans med någon. Kollade också på andra avenyn nyss, ganska bra och det gör så att tiden går fortare. Jag förstår inte vad som händer med mig men jag är alltid trött tidigt på kvällarna nu för tiden, jag brukar annars lägga mig vid 2 någongång innan jag tröttnade men men spelar ingen roll ändå lika trött på morgonen ändå. Nu väntar jag på att min sötnos ska ringa igen så att vi ska fortsätta med vårt häfte, vi läser svenska B så det är till nationella provet vi läser. Lika bra att göra det även om det är hur tråkig text som helst...men vist, det finns något intressant som man hittar...ibland!

1 kommentar
Sandie

Härlig kombo...plugg plus mys =)