Jag är hungrig, som ni märker..

Sådär nu är alla maskiner klara i tvättmaskinen, nu får man bara hoppas på att det hinner torka innan klockan blir tre. Baby var precis hemma men åkte ganska fort igen för han skulle på möte med jobbet. När han kommer hem igen sen ska jag börja med maten, idag blir det lite lättare mat som stuvade makaroner och falukorv. Fan vad ont i rumpan jag har då!! Jag måste stå på en stol i tvättstugan när jag ska hänga upp tvätten. sen när jag ska gå ner så kommer jag emot ruggstödet så jävla hårt, fyfan vad ont det gör! Det kommer säkert bli värsta blåmärket och imorgon kommer det säkert göra ont att sitta.

Vid fem tiden ska vi åka och tvätta bilen och efter det ska vi åka till hökerum, där ska vi grilla! Hoppas det inte regnar bara. Ja men antar att detta är mitt sista inlägg innan söndag då och då går jag in i vecka 19. Jag har redan tjuvläst vad som händer då och det var faktiskt inget speciellt, inte mycket skillnad mot vecka 18. Ha en toppen helg alla, och en bra valborg!



Innan jag går täntke jag skriva om min favoriträtt!
ROTFRUKTER, Kött, pepparsås och vitlöksdipp!

Det skulle absolut inte sitta fel till det grillade köket:) HEJSVEJJS

0 kommentarer