Trött men tvättar

Godmorgon! Jag började min morgon med att sortera tvätt och börja tvätta. Så skönt att få allt upptvättat. Nu är jag hur trött som helst och vill bara sova. Men jag tror jag ska ta en liten tupplur om en stund :) Har sovit jätte gott inatt, men innan jag la mig hade jag en sååån fruktansvärd halsbränna och min mamma sa att man ska testa dricka loka eller annat då och då gjorde jag det och vipps så gick det över, det är ett tips från mig!

Igårkväll innan jag och baby la oss så spelade vi chicago i sängen, han vann tre gånger och jag en gång! Sån tur har den killen. Jag är riktigt dålig förlorare med. Sitter just nu och kollar lite bebis kläder som jag ska klicka hem ifall allt är som det ska på ultraljudet, jag önskar fortfarande att bebisen kunde röra sig lite så jag kände den innan torsdag! Nästan alla jag pratat med kände sin bebis innan ul så varför ska inte jag göra det? :(

0 kommentarer