Jag ha ont

I nästan hela kroppen.. I näsan!! Tack vare att jag inte haft piercing på ett tag och sätte i en ny igår. Aj aj. Sen har jag fortfarande träningsvärk i hela överkroppen, absolut inte skönt. Kan i princip inte bära något. Sen har jag ont i mitt huvud/hårfäste. Sätte i lite löshårsslingor i håret igår, men fasiken så ont det gör.

Igår hittade jag mina skor som jag väntat på hela hösten/vintern.. Ett par kilklackar (beiga mocka) Underbara. Kanske 10 cm klack, sjukt fina. Så säger Johan. Du är mamma nu, då behöver man inte ha så höga klackar fjortis. Men vafan, är man 160 cm så kanske man vill vara lite längre ibland haha, och jag går väldigt bra i kilklackar också känns nästan som man inte har något på fötterna.

Stackars Hugo, ännu en gråtig natt. Varför har han blivit sån? Jag förstår inte. Ingenting hjälper. Inte de laktosfria, inte dropparna, inte att jag sluta med nattersättningen, inte att jag struntar i lök och stark mat..VAD FAN Är FELET? Han vaknade vid halv 2, åt och grät... somna till halv 4 och var ledsen till halv 7, somnade lite i omgångar men de var högt 10 min på raden. Nu ligger han brevid mig i sängen och tuttar på sin napp med sin snuttis och blundar. Han har bajsat nu och direkt blir det en ny Hugo. Önskar jag kunde ta din smärta gubben, kan tänka mig hur ont det gör för din stackars mage.

Fick klänningen igår med. Var fin men passa mig inte alls, tyckte den var för lång och inte alls en nyårsklänning. Men tänkte om jag tar ett smalt bälte på magen så får jag upp klänningen på samma gång också. Smart idé Ronja. Igår shoppa jag lite, blev ett gammelrosa linne med stor rosett på bröstet, armband och örhänge till nyår, en varm kofta, en vit bh och piercingen till näsan då. Sen handla jag ju häromdagen med och då köpte jag en lila BH, en svart t-shirt, en grå stickad tröja, en ring, ett par leggins och en annan stickad grå tröja. Skönt med lite nya kläder. Alltid skoj.



Haha snygg du var på denna bilden Johan ;P


1 kommentar
Jenny

Prova ta tempen med lite olja på när Hugo blir lessen på natten. Kan va att han har svårt för att få ut bajset. De hjälper..