New year

Hejhej =)

Har ni haft en bra dag? Själv så har vi köpt klart allt inför nyår, en massa massa massa raketer och så vidare. Blir nog jätte fint. Johan är ivrig som ett litet barn, han bara längtar tills det smäller imorgon. Vi ska vara jag, Johan, Micke, Becca, Carro, Novve, Svea & Min lille Hugo. Blir nog trevlig. Håller tummarna på att Hugo kommer vara snäll. Nu ligger han i sin spjälsäng, jag tyckte det att idag skulle vi försöka bara lägga han som vanligt, inte hålla på och gå runt med han och vagga han hela kvällarna, tillslut kommer han ju aldrig kunna somna själv. Än så länge är han tyst men snart kommer väl skriket ;P.

Jag funderar på att lägga mig i ett bad? Det vore faktiskt ganska skönt, sen lägga sig efter det. Ja det vore skönt. Idag kom parfymen och allt, sminkväskan var faktiskt riktigt fin och parfymen lukta namnamn ;) Godis. Fy jag är trött, har bestämt att lägga mig klockan halv 10 idag. Vill vara pigg imorgon. Nu har vi köpt tillägget som tydligen ska vara bättre för magen, det ska Hugo få imorgon så man kan ta sig något glas, har köpt 4 cider på en hel kväll så kommer inte ens bli lullig men vill ändå inte amma på det.



Här har jag på mig mitt andra märkesplagg, MEXX.. Fick jag av farmor i julklapp. Imorgon ska jag vara stilig med skjorta (body) Och fluga. // Hugo...

0 kommentarer