Shoppat :)

Hejhej :) Som ni kanske vet så hade jag kalas igår. Fy vad det var jobbigt.. så mycket att planera. jag var helt svettig och det var så mycket som skulle fram, och handlas och blabla :) Men fixade det bra tack vare min mammas hjälp och johans hjälp.. hihi :) Fick jätte bra presenter.. bla.. tusen kr presentkort av mamma på gina, där har jag shoppat idag :) sen presentkort på en hemma butik, på kicks, ett till på gina, sen fick jag pengar, ännu en belock till mitt thomas sabo, ett jätte fint påslakan, trislotter, blommor, gardiner osv :)

Idag har jag vart och shoppat på hemma butiken, blev ett slags tiningsställ som man sätter på väggen, riktigt snyggt. kan ta bild på det när jag satt upp det :) Sen handlade jag en massa på gina som jag tänkte visa bilder på nu....

¨

En söt rosa klänning.



En klänning/tunika.. har ju en likadan svartbvit, riktigt fin faktiskt.



Snyggt linne..



sommriga trosor



Snygg tröja med stor rosett, kommer dock sitta mycket bättre utan bebismagen, hehe man ska vara smal till den tyckte jag..



Underbar sommarklänning.



Riktigt fin bikini, ser mer lila ut i verkligheten... :)



Sist men inte minst, en fin ring :) får se hur länge den passar på mina köttbulle fingrar....
0 kommentarer