lite text

Idag har bebis sparkat HELA dagen, så mysigt! Den börjar bli starkare för varje dag som går, fy vad jag är sugen på att kolla på vad könet är, även fast jag egentligen är emot det. Men när jag var och handlade bebis kläder igår så var det riktigt svårt, för jag tycker inte att det finns allt för mycket "neutralt" Men Johan vägrar att kolla så det är lika bra att lyssna på honom, annars kommer jag säkert ändå ångra mig efteråt. Men hade vart en stor fördel när man ska göra barnrummet och allt sånt, för jag vill gärna ha kvar det innan bebis kommer. Har smörjt in mig med massa mamma olja nu, helt klabbig. Än så länge har jag inte fått någon bristning på magen "peppar peppar" Men har fått på rumpan och lår! Jätte tråkigt, men så värt det.

Jag skrev ju innan att jag var varm, och lika varm är jag fortfarande. Det måste ju vara något fel på mig? eller? Det är ju inte varmare ute idag än någon annan dag plus att jag har öppet alla fönster. Det är riktigt jobbigt, man plattar sitt hår men det krullar sig för man är så jävla varm! Aja, får hoppas det är bättre imorgon.

Imorgon blir det nog så att mina kommer till mig och vi ska sola, jag ska ut och sola exakt hela dagen. Nu ska jag bli brun, nackdelen är den att jag inte klarar av värmen på samma sätt längre.. Jag går ut på balkongen, jag går in, jag går ut efter fem minuter, jag går in efter en och så håller jag på. Det är riktigt drygt haha.

Nu är klockan halv 12 och johan skrev att han var på väg hemåt, aa på tiden du. Fyfan vad booring dag. Suttit i denna äckelsoffan hela dagen och inte gjort ett skit, bara mått dåligt. Ne de där var lite ego av dig älskling att bara åka när jag mådde som jag gjorde. Nästa gång kan du väl iaf fråga om du kan köra mig till mamma eller så, det är bättre än att sitta här själv! Godnatt

0 kommentarer