Sånt här är skoj när man har tråkigt.

Senaste

Låt du hörde: Melissa Horn - Hanna

Film du såg: Eclipse

Mat du åt: 2 st ägg, fyra rostade mackor :)

Kram: Fick jag från min älskling

Puss: Morgonpuss från min älskling

Känslan: Värme, jag känner knappt några känslor idag, för varm för det.

Resa: hmm, resa..?? De var längensen jag reste.

Glädje: För varje spark min lilla bebis ger mig.

Dröm: Igår drömde jag att Johan hade en cykel till mig i källaren, precis en sån jag önskat. Blev super glad och trodde att den stod och väntade på mig när jag vaknade.. men icke :/

Person du träffade: Marina, Kim och älskling såklart.

Personen du pratade i telefon med: Min underbara mamma

Personen du fick sms av: Johan

Gången du åt 7-eleven korv: Det var i början av min graviditet, jag var jätte hungrig och köpte där fast jag egentligen hatar deras korv.

Gången du var utomhus: Förra veckan, när vi grillade med micke och becca i stugan.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hela familjen.. Hmm.. det var ganska nyss ändå. Hela familjen samlad hos mamma, vi åt kycklingpaj mumms!

Saken du köpte: 2 drickor, popcorn och snacks igår till bion

Allmänt

Ska bli skoj: Jag ser fram emot mycket, att fylla år.. min och älsklings 2 årsdag, och tills vår underbara bebis ska komma till världen.

Ska inte bli skoj att: Dagar jag inte kommer kunna röra mig speciellt bra i min graviditet. Dagar då jag kommer vara trött och bara ligga medans alla andra är ute och badar och har skoj. Hoppas inte det blir så dock :)

Sparar till: Ingenting, jag är för dålig på att spara.

Pålägg som gäller: Skinka o majonäs :)

Önskar att jag var bättre på: Engelska, hehe

Dagens dryck: Juice och en massa massa vatten.

Vad saknar du: Just nu saknar jag min älskling.

Tre band/artister: Jag gillar ladygaga, melissa horn och aaa jag är kass på sånt, gillar mycket.

Vad har du gjort idag: Ätit, badat, plockat in i våra garderober, diskat och suttit vid datorn.

Brukar du svära mycket: Ja speciellt när jag är arg, något som jag verkligen vill sluta med, för det är så fult att svära.

Hur tidigt stiger du upp: Oftast när johan går till jobbet vid sju tiden.

På helgerna: 11-12

Vad ska du göra ikväll: Det blir förhoppningsvis en lugn kväll med baby, god mat kanske och fotboll..

Hur många timmar sover du per natt: de är nog en 8 timmar.. alltid olika.

Vem är snyggast i världen: Min älskling!

Vad är det för veckodag: Onsdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Studenten tror jag

Favoritplagg i garderoben just nu: Mitt nya färglada linne som jag köpte igår, sen en rosa större lite tröja och några sommar klänningar som också är nya.

Längd: 160. kortis jag vet :)

Vikt: haha 58-59 kg.. men i vanliga fall 48 kg.

Byter gärna garderob med: Kenza kanske, som jag tog dessa frågorna ifrån. Gillar verkligen hennes klädstil :)

Byxa eller kjol: Kjol

Senast utlästa bok: Minns inte.

Mitt rum kan beskrivas som: Rätt stort, två fönster och en säng med massa garderober typ. haha det ska bli finare när vi fått ordning här hemma.

Mig själv med tre ord (just nu): Svettig, trött och riktigt seg!

Jag tränar: Alldeles för dåligt.

Jag ville bli när jag var liten: prinsessa såklart hahaha.

0 kommentarer