Mina ögon vill blunda, men inte jag!

Nu har jag diskat all disk, gjort mat till mig och baby... det blev äkta potatismos med panerad torsk mycket gott. Sen har vi kollat lite tv och nu åkte han och jobbade igen. Hoppas han hinner hem så han kan köra mig och Carro till Sofia sedan. Gud vad trött jag är. Tog precis mascara så orkar verkligen inte sova så att den klabbar och skit.

Just nu sitter jag och kollar på tv4Fakta, det handlar om mammor som sitter inne i fängelset. Så jävla hemskt, vissa av barnen har inga släktingar som kan ta hand om dom så då blir dom tagna av socialen, vissa har bebisar och ska sitta inne i 15 år. Hur fan kan man vara så jävla dum och göra något brott, drogbrott/vapenbrott eller vad fan, så respektlöst och omoget, jag blir förbannad när jag ser sånt, man behöver sina föräldrar. Ofta blir det ju fel på barn som har föräldrar som fått åka in, de blir ofta stökiga i skolan och börjar med skit själv.

Ne nu ska jag nog byta kanal haha jag blir bara upprörd. Ska strax platta mitt hår med, ska bara orka!! :)

0 kommentarer