Sovit, tröttare nu än någonsin!

Hej :) Efter att jag kom hem innan skrev sofia och fråga om hon kunde komma på kaffe, då satt vi här och pratade lite osv.. Sen kom baby hem och då lagade vi mat, kyckling, ris och currysås. Blev super! Sen efter maten blev jag helt slut och somnade i soffan, vaknade igen klockan sex och med världens huvudvärk och på sådär äcklig tjurhumör, jag hatar att somna på dagarna, det är nog det värsta jag vet, Plus att jag vaknar upp förkyldare än någonsin! Jag börjar tröttna på detta. Kan man inte få må bra lite? När man inte spyr så är det alltid något annat, jag ber ber och BER verkligen att jag ska bli av med äckelförkylningen så att man kan sova på nätterna utan att vakna hela tiden av att man inte kan andas.

Snart ska jag och johan kolla på Anna anka söker assistent och sen är det andra avenyn, som jag gillar det nu hihi. Ne nu orkar jag inte skriva mer hejhej!
0 kommentarer