Farfar 99 år

Hej.
Igår vid 10 tiden kom pappa till oss för då skulle vi vara klara för att åka till Åmål. Först åkte vi och gjorde lite ärenden och sen mötte vi min bror och hans familj. Det tar ca 3 timmar till Åmål och i och med att bebisar inte ska sitta allt för länge i en bilbarnstol så tog vi några stop på vägen och bar upp honom lite. Han sov hela vägen dit och han sov hela vägen hem. Han grät inte en enda gång där, så underbar! Han tycker om att få mycket uppmärksamhet han gillar när människor vill bära runt på honom och då var jag dagen igår perfekt, för han hoppade från famn till famn.





(farfar, jag, hugo och pappas brors tjejs barn.)



Idag blir Hugo 4 veckor. Tiden bara springer iväg, jag tycker att han har blivit så stor lillkillen. Sjukt vad man kan älska en människa fort. Han betyder allt för mig.



Vad ska vi hitta på idag då? Jag ville till Johans mormor och morfar och hälsa på men det ville inte han, han ville till sin bror och hjälpa till i källaren men det ville inte jag. Ikväll kanske vi ska spela bingolotto med emma, robin och noel. Får se hur det blir med det, vi prata om det innan iallafall men vi har inte bestämt ännu. Vi har iallafall ätit en god frukost nu, rostade mackor, ägg, crunch och juice.

Nu när jag sitter här och skriver blev det iallafall bestämt att vi ska spela med dom ikväll, de kommer till oss :) Blir trevligt.
0 kommentarer