Mys dag med Hugo

Hej
Har haft en mys dag med min Hugo. Johan kom hem vid halv fem tiden och då busade han lite med Hugo och sen har jag badat honom medans Johan gjorde mat. Åh han älskar verkligen vatten och älskar när han får ligga i handuken och bli torkad. Sen fick han mat och efter det blev han ledsen men då la sig Johan med honom i sängen och då somnade han, Han var övertrött min lille prutt. Nu sover han så gott.

Ska testa att lägga honom nu för natten istället för vid 12. Skiter i om jag får gå upp flera gånger, måste få in rätt rutiner. Och rätt skönt att ha lite ensam tid på kvällen.

Imorgon ska vi hälsa på Emma, Robin och deras lille Noel. Vi ska titta på Idol. Blir nog super trevligt. På lördag ska vi åka ända till Åmål och gratta min farfar som fyller 99 år. Herregud vad gammal. Vill gärna ha en bild med han och Hugo så han kan se på sin farfar. Man vet ju aldrig hur gammal han blir.

Nu har jag vant mig att vara själv med Hugo. Det var riktigt jobbigt första dagen, jag grät nästan på söndagen och jag mådde skit dåligt. Men man vänjer sig och det är bara bra att man får träna och lära känna sin bebis bättre. Han har förästen börjat le och det är helt sjukt underbart. Man blir varm i hela kroppen!!



Lilla tjockisen som alltid kissar när man är klar på skötbordet. Då är det bara o börja om :)
Det tycker han är jätte roligt.... Ha ha
3 kommentarer
Mathilda

SV; ja hon växer så det knakar och det gör din också ser jag. Och skojjar du med mig nu eller? Din unge är ju ut och jag har inte varit inne på din blogg på en månad så jag visste ingenting, fy skäms på mig. Men STORT grattis till dig :) Så himla fin han är. Färgat håret har du gjort också, här händer det grejer, haha. Jag läste din förlossningsberättelse, verkar som att du hade det jobbigt men tänk så värt det var :) Nu ska jag lägga till din blogg på bloglovin så jag inte glömmer bort dig igen.

Mathilda

SV: Ja visst är det. Hur mycket planering som helst och man måste dra med sig hela hemmet när man ska någonstans, bara att åka och handla mat är ju ett helt företag. Sen spelar det ju ingen roll hur mycket man än har förberett eller planerat för man kommer ju aldrig i tid någonstans i allaf all, hehe. Men som du säger - det är ju helt underbart :)

Ailonatasha

Incredible site!