Barnmorskan idag

Hej, min dag blev lite annorlunda iallafall, Jag prata med Erica i tele och då kom vi in på hur ofta man är hos barnmorskan i slutet. Tyckte väl att det lät lite dåligt med att jag inte skulle dit förens den 7e oktober, så jag sa till Erica att jag skulle kolla för säkerhetens skull och då såg jag att jag skulle vara där idag 11:30 och klockan var då 11:15. Blev att snabbt ringa till Johan och be han komma och hämta mig. Vi var där exakt halv, till och med tidigare än henne ;P TUR. Bebis hjärtljud låg på 150, mitt magmått var 38, samma som förra veckan. Men hon sa att de kan stå lite stilla nu i slutet. Blodtrycket var bra, men hade plus3 i vitablodkroppar, vilket säkert betyder en till urinvägsinfektion, vafan är detta?? När ska den skiten försvinna.

Kändes skönt att höra bebis hjärtljud och allt iallafall. Jag längtar tills du är ute nu bebis!! Man märker på Johan med nu hur mycket han verkligen längtar. Jag börjar bli tröttare på dagarna nu, ska vila om en stund. När jag hängt upp den mörka tvätten. Carro gick också precis, vi köpte lite godis och så gick vi en bra promenad, skönt var det :)
0 kommentarer