dag igår, dag idag

Vad gjorde vi igår?
När älskling tillslut kom hem från de sista jobbet så lagade vi god mat, åt och sen åkte vi iväg till ica city och handlade lite gott till idol som vi skulle äta hos hans föräldrar. De vi köpte åt vi ingenting utav hehe för hans pappa hade redan köpt massa, ost bricka blev det. Jag är ju inte jätte mycket för det men jag var mätt så jag tog några smörgåsrån med lite bonjuour på ;D vi åkte hem vid ca elva tiden och då var vi så trötta så båda slocknade direkt.

Vad händer idag?
Johan jobbar över idag också så det blir ganska ensamt, ne då.. Carro kommer hit vid halv ett tiden och då ska vi gå på promenad. Plus att jag tvättar så tiden kommer nog gå undan. Ska försöka vila lite sen också. Det är jag riktigt dålig på. Nu ska jag dricka mitt hallonbladste och sen äta lite mat.

1 kommentar
Louise

Sant ! men amnings-bh har du ju för att det ska bli lättare att bara dra ner tröjan och mata :P Om man inte är hemma och kan slänga av sej alltihopa, som du annars måste göra...