Imorgon är det ingen vanlig dag..

Idag sa barnmorskan till mig att vila mer, jag har verkligen svårt med att sova länge på morgonen och vila på dagen och lägga sig tidigt på kvällen. Ne jag går upp när Johan går till jobbet och sen lägger jag mig aldrig före 11 på kvällen, de går inte. Sen händer det sällan att jag vilar på dagen, de kan jag iförsig göra om Johan vill vila med mig men det är inte ofta. Han gillar inte att sova bort dagarna, då får han typ ångest.

Imorgon är de ingen vanlig dag för imorgon är det min kära mammas födelsedag hurrahurrahurra :) Hoppas bebis stannar i magen imorgon också så att jag kan åka och hälsa på min älskade mamma. Johans mormor undrade om vi kunde åka förbi dom och hämta svampt till mamma, såfall om vi skulle det skulle Åke ut tidigt imorgon och plocka, gud vad sött.

Fy nu kommer ännu en värk, 10 ggr värre än världens mensvärk, spm tur är håller den i sig i ca 30-40 sekunder bara. Fy blir helt svettig och varm när dom smyger sig fram. OCH tänk att detta är INGENTING mot hur det kommer känna senast, detta är ju bara lite uppvärmning. De sjuka är att för varje gång man får ont känns det närmare och då blir man glad, knasigt men man vill ju träffa sin lilla bebis.

Nu börjar idol igen, Ha en fortsatt trevlig kväll. Natti sen :)



Min kära fina mamma som betyder mest :)
0 kommentarer