Hej

Hej, idag har jag inte mått något vidare men lite bättre iallafall. Jag har inte spytt det är ju bra det. Jag har fått i mig ett nudelpaket på hela dagen och pyttelite chips, hur illa jag än mår så kan jag inte motstå dippen och chipsen, ne tack :). Hugo ligger och sover. Han gnydde precis där inne och när jag skulle kolla till honom är han precis genomsvett, tog bort hans täcke och gav han en tunnare filt ifallafall :)

Jag har vart ute med Hugo idag, vi var på lekparken lite och marina kom även och tjötade lite, trevligt. Kusin vitamin :) <3. Håller tummarna på att jag är frisk imorgon så att jag och Hugo kan NJUTA lite av den underbara solen, vill verkligen. Nu har jag bott på smhi.se och letat efter regn men inte hittat :( Dumma mig, men de är inte kul att vara sjuk i sol, då får det hellre regna så man slipper få dåligt sammvete.. Ne nu börjar kl 8 hos kändisar eller vad de hette haha :)) HEej
0 kommentarer