Njuter

av mina dagar ensam här hemma med Hugo, det känns som när jag var mammaledig ígen, det är underbart. Innan har ju Johan alltid vart hemma och det är inte alls samma känsla men måndagen och tisdagen har vart dem bästa. Jag saknar mammaledigheten, de gör jag. Ändå vill jag inte bli av med jobbet, PÅ tal om det så ringde chefen idag och skulle kolla upp hur det såg ut med mammaledighet osv, kanske kunde fixa så jag får vara hemma med Hugo lite utan att bli av med jobbet, det skulle vara något det. Underbart!! Jag menar ett jobb finns alltid men denna tiden med Hugo kommer aldrig tillbaka igen. Jag tror min kraftiga magkatarr beror mycket på ÅNGEST för att jag tänker så mycket på detta.. Vad ska jag göra.... Någon som har något tipps :)?

Idag är jag mörkhårig igen, med lite rött i, ja inte mycket men skimrande rött. Det är faktiskt fint men har inte hunnit platta det ännu så kan inte riktigt se än och med smink blir det säkert ännu finare. Jag vet att jag snart kommer göra slingor igen haha som vanligt, men min kille gillar inte brunetter säger han hahaha, men vaaad gör de :)

Har haft en super dag idag, idag på dagen kom Erica och Sofia med deras barn, vi hade det jätte trevligt och det var så jätte längesen som Erica var hos mig så det var jätte roligt. Sen när dem åkte hem kom min söta Curr och då gjorde jag mat till oss och även till min gubbe och sen åkte vi iväg till M&B där vi har spenderat våran kväll. Nu ligger jag i sängen och bara NJUTER :)



Kolla min lille plutt här, vart är han?? Han är numera en POJKE. Herregud vad tiden springer iväg.... Jag önskar man kunde spola tillbaka den lite :)

0 kommentarer