Klockan är halv 12

och jag har en kille brevid mig som fortfarande är vaken. Johan har haft honom idag och så säger han till mig vid fyra tiden att han inte har sovit på hela dagen, Hugo bara gråter och jag försöker ge honom lite mat, han vill inte ha och jag försöker lägga honom. Han vill inte sova så tillslut får jag lägga mig jämte honom och vi vaknar klockan sex. Förstår att det inte är lätt att somna sedan.

Nu tror jag han sover om han inte räv sover som han brukar..... Han har verkligen slutat att lyssna på nej, innan sluta han direkt och kanske gick tillbaka någon gång men nu är det som att han inte hör vad vi säger. Jag hoppas det bara är en fas för annars vet jag inte hur jag ska uppfostra honom rätt, hehe man försöker med allt möjligt men just nu fungerar ingenting..

På tal om annat :)

Var i knalleland innan idag med Becca och jag hittade la en klänning att ha på nyår, man ser igenom den så bh och mage syns, men funderar på att ha ett par shorts under, tror det blir snyggast. Sen köpte jag en earcaff, stavas det så? iaf, sen köpte jag värmespray, en till bh, en tröja till Hugo, naglack, och nagelborttagning. Har även fått en ny rakhyvel idag och det behövdes mina var så kassa :) så imorgon ska benen bli riktigt lena.

Imorgon är det nyårsafton så kanske inte blir något mer inlägg så säger GOTT NYTT ÅR nu :)



Nyårsafton 2009, här firar vi nyår med Johans föräldrar och några till, en liten nyårspuss får Anneli :)



Nyårsafton förra året, vilken liten bebis han var då. Herregud. Jag minns att jag var så nojjig med ersättningen om han skulle ta något eller inte, här hade ju min mjölk tagit i princip slut, brösten var smällfeta när vi kom hem vid sju på morgonen men ändå fanns det inte tillräckligt för att min plutt skulle bli mätt..


1 kommentar
Rebecca

Använd epilatorn till benen :))