Hej

Nu sitter jag och kikar på bigbrother, det är paus just nu :) Emmi och Carro har vart här på besök, jätte trevligt.. Var inte igår man träffade Emmi, och nu har hon en plutt i sin mage, så himmla kul. Man älskar att prata graviditet med andra som är med om samma sak, något som gör ont, men ändå så sjukt underbart. Man är endå lite avundsjuk för den upplevelsen är underbar, alla lyckokramar till dig :) Haha där lät jag verkligen som en gammal tant. Johan kallar mig jämt tant nu för tiden, lägger mig tidigt och har blivit en riktig höns mamma.

Hugo är fortfarande jätte förkyld, stackars lilla älskling. Fy man ska inte träffa barn som är förkylda smittar för mycket, bläbläbläblääääääää.. Imorgon om Hugo mår bättre blir det föräldragrupp, imorgon handlar det om MAT, hejhej nu börja det igen sen ska jag sova :)
0 kommentarer