Rygg mage, mage rygg...

Hej

Nu kom vi precis hem. Klockan är 20 i 12 och jag är fortfarande vaken, inte mig likt :) Men vi har vart hos M&B. Hon har bjudit på middag och det blev en gryta. Nu kör vi en rätt från en recept bok. Först var det ju jag med thai mat, idag becca och imorgon Micke. Får se vad min älskling hittar på, iförsig gjorde han typ hela min rätt så det kanske är jag som får komma med något nytt...

Gud vad Hugo är rolig nu, han ska på allt.. Han vänder sig direkt till magen nu och vänder man han till rygg så är han tillbaka på magen direkt, skoj skoj... Allt går framåt och han ska på allt. Finns verkligen inget bättre än att vara mamma, jag är lycklig.

Imorgon ska jag och Becca på Unga föräldrar, har inte vart där sen Hugo var 2 månader så dom kommer nog tycka att han har vuxit en del. Kommer bli kul på sångstunden nu när han är lite mer med. Ser fram emot imorgon. Jag ska ta med mig gröt som han får äta där så han får sitta vid bordet med oss andra och äta. MUUMS säger han då.

Ne nu ska jag hoppa i sängen, jag behöver sömn, nattinatti :) SOV GOTT



En bild på mig och älskling innan Hugo fanns, vad gjorde vi då? FY fan vad tråkigt..
0 kommentarer