Ett godnatt inlägg

Jag tänkte bara skriva det att jag har haft en bra helg och har njutit extra mycket. I fredags var mina undbara flickor hos mig, var så himmla mysigt. Det får vi göra om snart. Johan skulle ut och fiska så jag trodde att jag skulle få vara själv hemma men så kom dom, väldigt tacksam över det :) Sen igår hade vi mina kusiner Emma och Filip här och även underbara Cajjo. Vi drack lite vin, cider, sprit, öl och de där men jag gjorde de dock inte, eller aa inte så mycket iallafall men andra blev lite fullare och somna på ett annorlunda ställle.

Idag har det bara vart lugnt och skönt. Imorgon är det en jobbdag igen, men denna veckan blir goo för tanken av att jag är ledig hela nästa är helt woonderbar. Sen har jag funderat på en sak men inget jag bestämt mig helt över ännu. Nu ska jag gå och lägga mig brevid min prins som vägrar att somna om jag inte ligger kvar brevid honom, och vet ni vad. Han sa mamma igår, för FÖRSTA gången och idag har han sagt det flera gånger. Tårarna kom, det kan jag lova. Jag älskar min underbara son, jag har ångest varje minut som jag jobbar och missar en massa av honom, jag kunde väl väntat lite med att hoppa på ett jobb.. Eller? Ja jag vet inte, kan inte bestämma mig.

Nu står Hugo framför mig och ler med sitt fina leende, smälter. Han väntar nog på att mammsen sin ska lägga sig. Jag är inte speciellt trött och är sugen på att läsa, men vad ska man göra för att få honom i säng, finns inget alternativ direkt när han redan har vaknat en gång.





Hörde bara ett dunst innefrån badrummet och då hade toalettlocket åkt ner på Johans huvud, haha aj aj :) Men inte märkte han det.
0 kommentarer