Myser

Hej jag ligger och myser i sängen med min lillprins, han sover så gott. Jag funderar på att slumra till lite jag med, men jag blir alltid på så dåligt humör när jag väcks mitt på dagen, vill sova mer medans Hugo kanske bara vilar mellan en halvtimme-timme. Går inte för mig.

När älskling kommer hem ska vi göra spagetti och köttfärsås, jag är jätte hungrig nu men orkar inte göra något så jag väntar helt enkelt. Funderar på att ladda ner en film och kika på så länge, så trist väder ute idag så man får absolut inte dåligt samvete av att ligga i sängen.

De kläderna jag visa på bloggen igår har jag beställt, om den svarta passar ska jag ha den på Carros födelsedagsfest och om den beiga passar så blir det nog något jag kommer gå med hemma mycket och till stan osv, skön ser den ut. Vill ha massa sånnt =)



Vill inte pussas när han är sjuk hihi



Har man hög feber så klär man sig i shorts så de så :)



SHoooo jag är på golvet och ålar ;D
0 kommentarer