HEJ

Hejsvejs :)
Jag har precis badat, hur länge som helst. Var jätte skönt, efter det målade jag mina naglar och satte mig här. Snart är det läggdax för imorgon ska jag upp tidigt och fixa, iväg med Hugo till tandläkaren, få present av körskolan och efter det ska jag åka till mamma. Ska bli mysigt, som jag längtat! Lite nervöst att åka så långt själv med Hugo för han blir lite lätt rastlös i bilen efter en stund och då gapar han och skriker bara för att få uppmärksamhet, Johan kan ju leka som en galning samtidigt som han kör.. Det kan inte jag haha.. inte än iallfall.

Idag har jag och Hugo städat i hans rum, sorterat allt. Bilar i två lådor, pussel på ett ställe, ja ni förstår. Nu är det ordning där inne och när han vill leka med något kan man ta fram några saker i taget för då leker han bättre annars blir det för mycket för honom och då vet han inte alls vad han ska leka med.

På kvällen idag åkte vi till johans mamma och pappa och fick mat, pommes och hamburgare... det behövde min mage, jag var så hungrig. Gott var det också.

Ne nu ska jag lägga mig. Ha de fint alla. FÖRST kommer några bilder på min underbara unge =)









0 kommentarer