HEJ

Jag ska bli bättre på att blogga jag lovar....Denna veckan har vart underbar här hemma med min lilleman. Idag har han vart lite kinkig men väldigt mammig, somnat i min famn i soffan och bara brytt sig om mig, ingen annan har fått hålla honom, det värmer så i mitt hjärta! Nu är det bara lite mer än en vecka kvar tills han blir ett år, jag förstår inte vart tiden tar vägen, var är min lilleman? Han börjar bli stor, det är dagis för honom snart, herreguud. Det känns som man borde ha tagit vara på tiden lite mer alltså, inte börjat jobba så himmla tidigt och allt det där, men de vet jag till nästa gång jag får en knodd till...

Idag kom hans bok som jag har gjort till honom i ettårspresent, den var jätte fin och så speciell. Riktigt roligt att ha när han blir äldre. Jag önskar att det fanns en sån bok om mig. Imorgon om min underbara kusin marina inte blir för sur så ska jag handla mer till honom, hinner dock inte det om jag måste med henne och servera på ett bröllop, allt känns så himmla stressigt nu när jag ska jobba precis hela dagarna denna veckan. 7-kvartöver5 varje dag. Hoppas hon tar de bra, inte för att jag tror det :P

Ikväll har jag och min älskling haft en myskväll här hemma med tacos. Älskar hemma kvällar, är inte speciellt mycket för att gå ut och det längre. Tappat det helt. Kan vara kul någongång ibland men alltid förstår jag mig inte på.. Mina ögon börjar bli trötta, Hugo har sovit dåligt nu i två nätter på rad. Inte vart kinkig utan bara inte sovit. Stackarn.. nästan rinner på honom så antingen är det tänder eller så börjar han bli sjuk. HOPPAS på tänder!

HA en fin kväll, kanske kommer ett inlägg imorn med,hejjj =)



Du är underbar du är bäst, vad vore jag utan dig???

BTW, igår brummade jag bil med pappsen, gick bra men han måste lära mig bättre. han säger inte ett ord. Måste ta tio lektioner först nu med bilskolan sen får jag köra med honom när jag själv vet lite mer, för annars kan det vara farligt för mig, honom, andra och hans bil :)
0 kommentarer