Hej

Hej, idag har jag jobbat på ett dagis som jag länge sökt. Jag vet inte om jag får jobba något mer denna veckan men jag vet iallafall att nästa vecka och nästnästa har jag fulltid hela tiden. Varje extra kr är bra. Ska försöka ordna möte med mitt andra jobb imorgon så det blir någon ordning på det. Jag tror inte det blir att jag går tillbaka dit. Kanske om dem behöver hjälp någon lördag eller så, jag trivs där men jag gillar inte att jag måste ampassa mig och alltid hitta någon att åka dit med, jävla körkort. Kommer ALDRIG få ett.... Det är såfall om jag åker iväg i två veckor.. Annars får jag det inte... Och jag kan inte lämna Hugo i 2 veckor, never.

Citat idag från jobbet.....
Jag: Jag tror jag ska skola in min son här.
Jobbarkompis: Vaaah, nehnej duu kan väl inte vara mamma du ser ut som 16 år.
Jag: Nej, jag är 21 och har barn.
Jobbarkompis: Nej du är 16.

Hahah kul......... :S Jag har vart 16 hela livet känns det som, lite jobbigt faktiskt men positivt senare i livet kanske? :)

0 kommentarer