en massa babbel

Nää jag måste helt seriöst bli lite ljushårig igen, jag har knappt fixat mig sen jag blev brunhårig igen, har verkligen ingen lust, jag har så fruktansvärt tråkigt hår nu så att jag spyr, Nää nu ska jag boka en tid hos frissan denna veckan, det måste man väl få unna sig, JAA! 
 
 
Det jobbigaste med mitt ljusa hår är den förbannade utväxten, men om jag tänker efter så hatar jag när mitt hår är nyfärgat och det inte finns någon utväxt alls.
 
 
Aja, nog tjatat om mitt hår... Idag har jag vart ensam hemma.... SOM VANLIGT. Men jag börjar tycka det är härligt. Jag och Hugo får så himla mycket tid tillsammans och jag är så glad över att jag har honom, fy vad ensam jag hade vart annars. Idag har han hjält mig med tvätten, han är så duktig och hjälper verkligen till med allt. 
 
Sen har vi lekt på lekparken i ca 2 timmar, och han ville absolut inte gå in.
Jag: Hugo ska vi gå in nu? 
Hugo: Näääää 
Jag: Snälla Hugo, du behöver ju ändå nana och äta välling?
Hugo: NääääääJääää 
Jag: Men vill du hjälpa mig med tvätten då, snälla söta.. 
Hugo: Jaaa. 
 
Han bara älskar tvättstugan haha. 
 
 
Imorgon åker vi iallafall och leker i Ulricehamn, där vi trivs som allra bäst. Mysmysmys. Så kanske det blir en fika på torgstallet med Carro också :) 
 
 
0 kommentarer