Hej

Imorse började min dag med att jag spydde, jätte trevligt. Johan hade tagit ledigt från jobbet för att åka och fiska och även han har spytt ute på isen, stackars oss :( Johan åkte och lämnade Hugo på dagis imorse vi förmodar att det är han som har smittat oss och ju mer han håller sig hemifrån ju bättre, han var pigg och glad imorse iallafall, han får inte åka på riktig magsjuka han får inte det!

Jag har legat här i sängen i fem timmar nu utan att göra ett piss, kan inte beskriva med ord hur skönt det har vart. Jag ligger aldrig i sängen hemma själv utan Johan eller Hugo, jag gör bara inte det. Man har inte ofta den här egentiden, den är behövlig ibland, speciellt i sånna här tillfällen.

Om en stund kommer prinsarna hem iallafall, hade tänkt att duscha men orkar inte ens det, fy. hela min rygg värker. USh.  bara jag är frisk till intervjun imorgon :)
0 kommentarer