Hejhej

Idag var jag och köpte present till Älva som fyller år. Jag, min bror och Hugo var på knalle där jag även hittade en blå ryamatta till Hugos rum som jag så letat efter. Den kostade 600 kr. När jag kommer hem ser jag på Boråsloppis att en kan sälja sin för 200 kr, en större till och med och BLÅ. Så imorgon blir det att åka iväg och lämna tillbaka den mattan jag köpte idag och åka iväg till Fristad och köpa hennes :) Sen har jag även hittat ett matbord för trehundra på borås loppis, köper jag den och mattan är jag inte ens uppe i den kostnaden som jag gav för Hugos matta, sicket kap, om jag nu vinner bordet :)
Sen hade jag tänkt att sälja vårt skitbord också, går inte ha ett glasbord om man har en liten grabb som klättrar överallt.
Ville bara säga detta hihi :D hejsvejjs
Fy fick syn på denna bilden nu, stackars min plutt. Hoppas aldrig att han får den hemska ögoninfektionen igen, så svag han var då. Så rädd jag var :(
0 kommentarer