Skön bra och underbar lördag med familjen

Hej, Hugo somnade vid kvart i fem igår och sov hela natten och vaknade fem på natten och ville gå upp och göra morgonen, Johan var uppe med honom till sju la honom lite igen och sen gick jag upp med honom vid 8. Då la vi oss i ett bad. När Johan vaknade sen vid 11 åkte vi till hökerum, Johan bytte till sommardäcken och tvättade bilen, nu är den super fin :) Senare på dagen grillade vi och det var inte direkt fel.

Sen vi kom hem har jag dammsugit här hemma, lekt polis och tjuv med Hugo och haft lite besök av kusin fille. Ikväll är jag pigg för ovanligheten skull, inte sett BB en enda dag denna veckan, igår låg jag helt deckad i soffan innan 10, svinigt :P Hugo börjar bli lite sjuk så blir hemma med honom på måndag iallafall. Idag har han hostat som tusan och snorat, min sötnos. Kinkig har han vart också. För hoppningsvis så slipper han någon jobbig sjukdom, lite förkylning klarar man men skönt att slippa dagis såfall..

Nu ska jag kika klart på gladiatorerna. Ha en fin kväll!
0 kommentarer