Hej

Vilken dag det blev igår... Jag trodde som sagt att jag skulle börja 3 igår så jag och Hugo myste och tog det riktigt lugnt på hans rum tills jag fick ett sms om att jag verkligen skulle jobba. Det hade blivit ett missförstånd men när man jobba i knalle vet man när det väntas galna dagar och ej och igår var en jätte bra dag att vara själv på... Men jag tar det ändå positivt att de ville ha mig där. Jag blev bara så stressad och ledsen till en början då vi varken hade dagis eller barnvakt... Men allt löste sig och jag var på jobbet redan halv 11.



Idag firar vi in ett nytt år, detta året har gått väldigt fort! Nu ser vi fram emot 2014 och hoppas allt går bra på förlossningen <3 2014 blir såfall ett år med blöjor, amning, skrik, god och massa lek. Ska verkligen ta vara på mammaledigheten denna gången. 


Får se vad vi hittar för fint att ta på Hugo i år, detta var julafton men nu byter vi ut röd slips mot silver och till en blå skjorta skulle jag tro. Älskar att matcha och greja! 

Ha en härlig kväll och gott nytt år på er alla!

0 kommentarer