Dålig uppdatering

Haft/har sån sjuk Mjölkstockning. Haft 40 graders feber i 3 dagar. Mjölkstockningen har gjort så att jag blivit av med mycket mjölk så nu blir killen inte nöjd ist. Vi gav han ersättning igår och han var så nöjd. Men ist har han både haft ont i magen och spytt fontän.. Han som aldrig spyr annars. Idag ska jag ringa bröstmottagningen.. Flera knölar kvar och klarar inte mer. 

Frågan är om man ska ge ersättning först och den brösten? 

Inatt har han vart orolig i princip hela natten vilket har gett mig så ont i nacken att jag inte kan vrida på huvudet! 

Fy vad allt detta har gått på mycket pengar... En pump för 600 kr, en thermos, ersättning både tertra och vanlig... M.m fick såååå lite mamma peng denna första månaden men vi klarar ju oss. 

Här kommer lite bilder 








Detta hade jag med Ipren i kroppen 


Plutten låg och värmde mitt bröst 



0 kommentarer