Mitt år 2014 i lite bilder

Förra nyår så firade jag med stor mage med mina fina hos Erica. Tänk att både jag och Erica var gravida och Lina som var med var nästan det med kan man säga ;) Hon har iallafall fått bebis nu så på nyårsafton detta året är det tre nya underbara tillskott. Kommer nog bli trevligt! NIO barn kommer det bli imorgon så det lär bli livat, men kul kommer dem nog ha. 
 
ÅR 2014
 
Här kommer en bild på barnen ifrån förra nyårsfirandet. 
 
 
 
Hugo och jag och lille Elton i magen. 
 
 
Snyggingen
 
 
Var på en gravidmassage efter nyår, välbehövligt. 
 
 
Gick på gravid yoga. 
 
 
Åh jag bara älskar att vara gravid, inte i början men vad fint det är med en liten gravid mage. 
 
 
Vi firade alla hjärtansdag hemma med god mat och mys.
 
 
Vi var mycket i badhuset med älskade mamma. 
 
 
Blev så tjock så skojrtan inte gick att stänga haha..
 
 
Gjorde väldigt fint i lillebrors rum.
 
 
Fikade mycket med Hugo på lekplatsen. 
 
 
Åt mycket gott!
 
 
 
Bakade en massa, EN MASSA. Snacka om att mina gravid hormoner gav mig över energi.
 
 
Mitt hem var alltid städat från topp till tå!
 
Hugo fick en cykel och tjocka mamma fick försöka hänga på i samma takt. 
 
 
Här var det nära BF datum så denna bild kommer i från farmor anneli som har Hugo över helgen ifall bebis ville titta ut men Hugo hann hem igen.
 
 
Ännu mer bak 
 
Här är det nära! Efter bara någon dag så tittade Elton ut. 
 
 
Vi lämnade Hugo hos farmor och farfar
 
 
Lite lustgas... Hade ONT
 
Sen tittade han ut, Perfektion. 
 
 
 
 
Vi åkte till stugan redan en vecka efter förlossningen och bara njöt. 
 
 
 
Jag fick mjölkstockningar efter mjölkstockningar och tillslut hittade dem en bakterie och antibiotika löste skiten. 
 
 
Massa syskon mys
 
 
Ännu mer stugan. 
 
 
Goda frukostar
 
 
VARM sommar och den spenderades mycket i Ulricehamn, både vid sjön och uppe hos mormor. 
 
 
Med alla kusiner
 
 
och med cykeln 
 
 
Vi var på universeum 
 
 
Och i lekparken vid sjön i Ulricehamn. 
 
 
Mycket bad och mycket strand, Elton myste mycket i vagnen och i skuggen på en filt. 
 
 
 
Det blev midsommar och Elton började rulla runt. 
 
 
 
 
 
Vi var ännu mer i stugan.
 
Vi var på Liseberg
 
 
Vi myste
 
 
Vi njöt av värmen 
 
 
Vi fiskade kräftor
 
 
 
Spenderat många dagar på öpnna förskolan
 
 
Ännu mer badhus.
 
 
Leos lekland
 
 
Lekt hos Britt-Marie
 
 
Haft dop för elton
 
 
 
 
Vart i pingstkyrkan med mormor 
 
 
 
 
Ännu mer badhus
 
Firat Hugos FYRA års dag 
 
 
Haft piratkalas.
 
Firat mormor på hennes dag
 
Skaffade hjälm till min galna unge
 
Ännu mer på öppna förskolan med fina vänner
 
 
Hugo har vart på halloween party
 
 
Och vart prins på slottet
 
 
Lussefirande på dagis
 
 
Julfirande hos mormor 
 
 
och julfirande hos farmor 
 
Ja detta året har vart mitt och barnens år. Herregud vad vi har lekt och hittat på saker. Jag är så tacksam över mina fina prinsar och min underbara pojkvän. 
Alla mina nära och kära, mina underbara vänner, mamma och pappa, moster, bröder och ja alla som gjort mitt år så bra=). <3
 
Gott nytt år!
 
0 kommentarer