Brist på något att göra

1. Dina bästa vänner? Marina och Caroline
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Svarta
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Lila
4. Vilket är ditt favoritnummer? Har alltid haft 1 och 16 men nu har jag nog 3 för då föddes min prins.
5. Vad var det senaste du åt? En dajm
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Gammelrosa
7. Hur är vädret just nu? Kallt och snö med starka vindar
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Johan
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Leendet
10. Vad har du för telefon? iPhone 4s
11. Favorit TV-program? Solsidan
12. Har du några syskon? 2 bröder
13. Längd? 1,58
14. Hårfärg? Brunett
15. Ögonfärg? Gröna
16. Använder du kontaktlinser? Nej
17. Favorit högtid? Julafton
18. Favorit månad? Juli, sommar och min födelsedag.
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Många gånger, speciellt i början av båda mina graviditeter.
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Allting kommer bli bra (något sånt hette den) en romantisk drama med Sandra bullock. Riktigt bra.
21. Favoritdag på året? Löning!!!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Inte så feg av mig men haft min man i snart 6 år så vet inte hur jag skulle reagera som singel :)
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Nej
24. Kramar eller kyssar? Kramar
25. Choklad eller vanilj? Chocklad
26. Har du tattueringar? Yes, 2
27. Vad lyssnar du på just nu? Radio nrj
28. Är du kär i någon kändis? Om jag skulle ha ett frikort går det till Joel Kinnaman hahaha
29. Vilka böcker läser du just nu? Mitt liv som porrstjärna (med hon svenska tjejen) på sida 15 än men snart så...
30. Piercingar? Näsa, öron och navel
31. Favorit filmer? Romantiker, drama och komedier
32. Ditt favoritfotbollslag? Elfsborg (om jag måste välja)
33. Vad gör du just nu? Sitter på jobbet
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Saltade popcorn
37. Hundar eller katter? Katter
38. Favoritblomma? Fina rosa och vita rosor
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja några gånger
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Hade många som mindre men inte längre.
41. Har du älskat någon nångång? Ja
42. Vem vill du träffa just nu? Min morfar som är i himlen!
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Japp
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej
45. Gillar du att flyga med flygplan? Nej inte med mitt kontrollbehov
46. Höger eller vänster-hänt? Höger
47. Hur många kuddar sover du med? 2
48. Saknar du någon? Saknar mina nära och kära hela tiden, livet är för kort och man träffas alldeles för sällan.
49. Lyssnar du på radio? Ja
50. Hur känns tanken att bli 2 barns mamma? Det känns underbart, som att familjen kommer bli hel. Vi väntar så på lillebror.

 

0 kommentarer