Hej

Idag har jag städat här hemma. Tagit varje list som finns och även putsat några fönster. (Invändigt) vi har ätit god mat och sen har jag och Elton haft en mamma/Elton dag på stan. Man märker att han inte är en stadsunge iallafall, han tyckte att det var så spännande och så mycket att kolla på. 

Hugo var i stan och i affärer var och varannan dag när han var liten men det har förändrats sen vi flyttade från stan. 

Just nu sover våra pluttar väldigt gott. Hugo har vart ute och lekt nästan hela dagen med kompisar och Elton har vart inne och städat med mig under tiden. Jag ger honom en trasa och han tycker det är så roligt att gå efter mig och göra som jag. 




Hugo ville gärna testa min kamera och ta en bild på mig och Johan innan han somnade, han älskar att fota precis som sin mamma. 


0 kommentarer