Hej

Då var jobbhelgen gjord. Lördagen gick så himla fort men dagen idag gick så fruktansvärt långsamt, undra om de berodde på att vi ställde klockan till vintertid? Min hjärna är inte van att åka hem i kolsvart väder när klockan är 17:25.. men kul på jobbet är det ändå alltid men nu ska det bli riktigt skönt med tre lediga dagar, ljuvligt! Höstlov för pojkarna. Blir bio och badhuset hade jag tänkt. Ska även tigga till mig massage från aromaspa från älsklingen. Behöver verkligen det. Ska såfall ta en cockladmassage med ansiktsbehandling. Det är de bästa jag vet.

Just det igår spenderade jag kvällen med bästis Carro och grannarna :) Johan var i Borås och roade sig med Mats :)

Imorgon ska jag upp med tuppen och försöka städa innan barnen vaknar, får se hur det går med det :)

0 kommentarer