Hej

Nu har jag gjort mina första sex dagar som coach på lager157. Gått väldigt bra men hade jag prestations ångest innan så är det sjukt mycket värre nu. Man blir ju aldrig klar eller nöjd i en sån stor butik MEN jag måste lära mig att man kan inte göra bättre än sitt bästa. 


Nu är jag ledig fyra dagar, ska bli riktigt skönt då jag i en veckas tid haft ont i ischiasnerven. Jag har ont konstant och det sprider sig från höger till vänster sida. Jag behöver en massage och ska se om jag kan boka en imorgon. 

Idag fick vi en tid på växa huset på drottning silvias sjukhus för Hugo. Äntligen. Längtar tills vi börjar med dessa sprutor och hoppas de ger resultat. 

Han börjar ettan på måndag och det ända han säger är att han inte vill dit, att jag inte får prata om det, att han är kortast på hela skolan, att barn är elaka, att det är jobbigt och hemskt. Det gör fruktansvärt ont i mammahjärtat. 

På måndag ska jag vara med honom hela dagen. Jädrar blir förbannad när jag tänker på elaka barn. 

Ne nu måste jag sova. Bultar i hela min kropp!! 

Kram och godnatt 


0 kommentarer