Hej

Haft en riktigt mysig kväll med mina pojkar, josse och John. Kollade på mello som faktiskt var helt okej idag. Jag bjöd på kycklingpaj som jag och Hugo hade fixat till. 


Idag har Hugo vart på kalas, Elton hemma med sin pappa och jag har jobbat. Enda nackdelen på mitt jobb är att jag blir allergisk när jag är där. När jag står i kassan så kliar de i min nästa och jag får nästan svårt att andas. Luften är så himla jobbig där att hela min kropp börjar klia och det går inte över förens dagen efter. Så himla jobbigt faktiskt. Antingen är det damm jag inte tål eller så är det ventilationen som är så dålig. Eller kanske en kombo av båda. 

Imorgon är jag ledig, ska bli jätte skönt. Ska bara umgås och njuta med familjen. 


Nu är Elton inne på tredje veckan utan blöja. Han är så himla duktig. Hemma har han den endast när han ska sova men på dagis har dem den även ute för att de ska ta det lite långsamt. 


Nu är det dags att sova, natti natti

0 kommentarer