Hej

Idag har jag och barnen vart i Gällstad och Hugo har shoppat, han var så duktig i butiken.. till skillnad från brorsan som slängde sig på golvet och ropade runt. Sen åkte vi och fikade jos moster. Super trevligt. Hugo är hos sin kompis. Elton är nybadad och nu ligger vi i sängen. Det är alldeles strax för hobom att sova, fullt ös hela dagen. Imorgon är det dagis och fritids för Hugo och jobb för mig. Ska bli riktigt skönt att jobba, om min magvärk försvunnit. Vet inte varför jag har så ont, långt ner i magen, gör ont att stå rakt. 

Någon som har tips på vad man mer kan göra på halloween lovet? 

Leos var vi på förra veckan, badhuset kan bli svårt med två barn i olika åldrar helt själv. Bowling är svårt för Elton.. bio var inte Hugo något sugen på. Kom med idéer. 

Nu ska jag göra mig en kopp te, och ta fram min dator till sängen och kolla på någon serie. 

(null)

Ha en härlig kväll. 
0 kommentarer