Hej

Godkväll. 

Imorse gick jag upp med barnen och åt frukost sen körde Johan Hugo till skolan. Johan dammsög och jag plockade undan samt tvättade. Vid 11 tiden började jag med en plommonspäckad karré. Så himla gott blev det. 


Tänkte gjort den i ugnen men blev min gryta tillslut ändå. Vid 13 tiden hämtade jag Hugo i skolan, vi gjorde lite läxor ihop och åt den goda steken. Efter det åkte vi till stan och köpte present till Hugos kompis som fyller år på söndag. Hugo fick en pärm och en massa fotbollskort, det är tydligen det nya nu. 





Efter det mötte vi upp Josse och fikade. Precis innan affärerna stängde kom Hugo på att han ville ta hål i örat. Sagt och gjort så hade han ett örhänge i. 



Nu ligger han och sover så gott i min famn. Ska bära över han till sängen nu. Johan har spelat data sen imorse, hur kul kan det vara? Usch för att förstöra sina dagar på de viset. Imorgon åker jag och hittar på något med barnen igen. 


Hej

0 kommentarer