Hej

Hej igen, jag har vart sjukskriven i tre veckor och precis börjat jobba igen. Endast sex arbetspass kvar nu innan jag slutar. Usch det känns så hemskt, vet inte om jag har gjort rätt. Håll verkligen tummarna för att det blir bra på mitt nya jobb. Jag älskar ju mitt jobb och ännu mer nu när jag sagt upp mig. Jag kommer sakna alla tjejerna så mycket, allt ansvar och alla kläder <3 dock inte dammet som jag inte tål, efter ett arbetspass är jag ganska förstörd i näsa och ögon och hela kroppen kliar. 

På tal om annat har älsklingen gjort en snabb renovering i vårat hemska badrum, det var fruktansvärt. Nu är det vitt och fräscht och nya möbler och detaljer har inhandlats. Ska bli kul när jag får hem allt så jag kan fixa lite där inne. 

Imorgon är jag ledig. Ska åka och hälsa på mormor och så ska Elton stanna över natten, blir mysigt för lillemannen. Nu ska jag göra min kvällsrutin för ansiktet sen hoppa i sängen. 

Ska bli bättre på att uppdatera. Hej så länge. 

(null)

0 kommentarer