Jag är för dålig på att uppdatera.

Just nu njuter jag bara av att vara mammaledig. Det är så fruktansvärt underbart och den tionde januari börjar lillkillen på dagis, det känns hemskt faktiskt. Vill inte lämna ifrån mig honom till ett jävla dagis. Ne får hoppas och hålla tummarna på att det är bra det han fick.

På fredag ska jag på julbord, det ska bli trevligt. Och imorgon tar jag och Hugo bilen till Ulricehamn måste nämligen till banken och fixa min internet dosa som på något sätt kommit i puk kord, hmm.. Sen hade jag tänkt att sova över för mamma ska nämligen passa Hugo så då slipper jag åka till Ulricehamn på fredagen också.

Jag har faktiskt laddat ner appen ShapeUp som räknar kalorier, och sånt tycker jag är så fruktansvärt kul, de där med banta och skit gillar jag absolut inte, men nu får man ju äta precis vad man vill bara man inte överstiger sina kalorier. Jag var duktig igår, hoppade pastan och kokade morot istället och idag hoppade jag potatisen och kokade frysta grönsaker istället.

Fy jag måste verkligen hitta något att ha på mig i helgen, men när ska jag hinna det? Imorgon är det fullt upp hela dagen och på fredag lika så.. Får väl ta något skit plagg i garderoben. Imorgon tar jag nog med Hugo in på Lindex i Ulricehamn, har aldrig hittat något där innan men nu kanske jag gör, vem vet..

Nu ska jag dricka upp min flaska med vatten och sen ska jag hoppa i sängen, måste bara säga att min plutt har haft otroligt otur idag, först när vi hälsade på min bror så rev hans katt Hugo, han fick ett stort rivmärke på kinden, lite på näsan och även på ögonlocket, dumma katt! Hugo ville bara gosa lite..
Sen när vi kom hem drog han i advensljusstaken så en annan ljussgrej som är tung åkte ner rakt i hans ansikte, AJ de där såg inte skönt ut, och snabbt kom det upp en blåtira. Till sist så sprang han runt här i lägenheten övertrött och springer på en plasttallrik som ligger på golvet och så klart han halkar till med huvudet rätt i golvet, Nu ligger pojken och sover och imorgon kommer det väl antagligen se ännu värre ut. Stackarn :(



haha sharmig bild på oss, lite sådär små suddig :D han ser inte jätte glad ut hahah
0 kommentarer