HejoHå

Ja jag hann faktiskt med allt jag sa... Jag tog även disken som jag tvekade på lite.. Nu känns det skönt att lägga sig i en ren och skön säng, finns det något bättre än att somna i rentvättat? Älskar lukten!! Fy nu är det farligt här på morgonen, vi har haft kvar hugos spjälsäng av en anledning och det är att han inte kommer ur den på morgonen, vi har nämligen en spis hemma utan spisskydd och utan något lås, tänk om han skulle komma upp på morgonen och sätta på spisen och grejer. 
 
Jag brukar alltid hämta in honom hit på morgonen då han ibland vaknar fem men inte vill upp utan somnar om här igen, Det har vart så smidigt för han har lixom inte kommit ut ur vårt sovrum, MEN nu kommer ungen ut och han är inte dum heller för han smyger ut. Imorse hittade jag honom på hans rum lekandes med lego, Jag ringde och skällde ut Johan och frågade varför han inte stängt dörren, men han kunde lova att han gjort det. sen under dagen ropar Hugo, titta mamma. Då går han in i vårt sovrum... stänger det och sen öppnar det.. Jaha,, då var det lugnet över :) Får helt enkelt ringa till vår hyresvärd och fråga om han kan fixa någon annan spis för det är den som jag ser som farligast. Usch, hemska tankar. 
 
Om en stund kommer Johan hem, han var nyss hemma och lämnade sina fiske saker som stinker i hallen, sen åkte han iväg igen för att hjälpa sin bror med något. Usch vad fisk luktar, det ska han få fixa imorgon, blä!
 
 
GODNATT
 
2 kommentarer
Åsa

Hej Ronja
Vänd på handtaget på dörren så man öppnar genom att dra handtaget uppåt istället, så kommer han nog inte ut.

Svar: Tack för tipset, får testa det.. Han ställer sig nämligen i våran säng och får ner det på de viset, annars når han inga dörrhandtag, men ska testa iaf :)
Kort om mig

Anonym

Hej hej