Flytten tog kol på en

Herregud vad vi höll på igår, vi började 8 på morgongen och höll på i 13 timmar, det var hemskt och det var jobbigt. Men nu är allt klart, det är bara min klädställning kvar i lägenheten och den ska vi hämta idag, imorgon börjar dem med våran lägenhet, hoppas det går undan, det är lite jobbigt att bo hemma hos någon annan, man känner sig lite ivägen men detta kommer nog gå jätte bra. 
 
Jag är inte ledig denna helgen utan jobbar på lördag då vi bytte helg, det gör inte så värst mycket man kan likaväl jobba nu när man inte har något direkt hem. 
 
Min morgon började med att jag och Hugo badade, man känner sig inte så jätte fräsch när man är sjuk och när man jobbade så mycket igår, Hugo är pigg som en ärta iallafall men just nu sitter han och kikar på tv, vet inte vad man kan hitta på med honom idag, vädret är inte att hurra för heller så det blir nog bara en lugn dag, skönt det. 
 
Nu ska jag fortsätta kolla inredning till lägenheten, vill ha nya möbler i hela hallen och det blir nog att vi har kvar den bruna gammeldagsa skänken, men egentligen vill jag inte det men det är så sjukt bra att ha alla viktiga papper där i och saker som man inte vill ska komma bort. Aldrig haft sån koll på mina papper som nu. 
 
Ha en härlig dag allesammans. 
0 kommentarer