Alla hjärtansdag

(null)

(null)

(null)

Haft en mysig alla hjärtansdag med barnen. Dock är det inte en dans på rosor hemma med barnen alltid. Ibland känns det som att dem aldrig blir nöjda. 
Vi startade dagen med frukost. Vi gjorde en tårta, vi spelade massa Uno och lekte, vi åkte och köpte massa pärlor, plattor och pyssel, vi åt lunchen på McDonalds. Mycket gnäll och bråk hela tiden och är det inte den ena så är det den andra. Sen när vi kom hem var jag så trött, Elton somnade och jag och Hugo spelade säkert 15 omgångar Uno och efter det pärlande vi och målade sen åt vi tårta. Det har vart i ett hela dagen.... MEN i det stora hela har vi haft en mysig dag. 

Imorgon måste vi komma hemifrån, kanske Leos lekland. Kanske äta lunch och åka efter. Eller åka direkt efter frukost kanske också är bra? Ja jag tror det blir en tripp dit. 

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara ta det lugnt. Helt ensam. Så skönt det ska bli. Natti 



0 kommentarer