gissa ordet?

Godmorgon!
Vaknade precis och åt lite chips med dipp :) Faktiskt inte så gott som det brukar? Jag har ändrat mig och tycker mer om godis nu? Knasigt.. Klockan ett ska vi till min bror och hans tjej och äta middag, trevligt.

Igår hade vi jätte trevligt med Micke och Becka.. Vi gjorde hamburgare med bröd och pommes, kollade på melodifestivalen och sen spelade vi spel. GISSA ordet, man får ett ord som sin medspelare ska komma på och då får man inte säga ett ord utan bara visa med charader. Riktigt roligt spel :)

Nu ska jag kolla runt lite på youtube, lägger in här om jag hittar något speciellt, anledningen till att jag gör det är för att jag inte ska glömma av vart jag hittat den, då kan man alltid kolla på sin blogg så hittar man den, smart va?:)



Här på denna bilden var inte min utväxt så grov som den är nu, urk vågar knappt kolla mig i spegeln längre:S:S
0 kommentarer